Storno podmínky
V případě odstoupení zákazníka od smlouvy lze toto učinit bez udání důvodů. Storno poplatky se vztahují pouze na potvrzené objednávky pobytu, čili zasláním zálohové platby na účet. Storno poplatek se počítá z výše zálohové platby.
Storno je zákazník povinen provést písemně (e-mailem, doporučeným dopisem) a pronajímatel je o přijetí storna povinen zákazníka rovněž písemně (e-mailem, doporučeným dopisem) vyrozumět. Jako rozhodné datum je považováno datum podacího razítka na doporučeném dopisu nebo den přijetí e-mailu.
1. Storno pobytu 60 a více dní přede dnem nástupu na pobyt – bez poplatku.
2. Storno pobytu 59 – 30 dní přede dnem nástupu na pobyt – poplatek ve výši 50% z výše zálohové platby.
3. Storno pobytu 29 – 1 dní přede dnem nástupu na pobyt – poplatek ve výši 100% z výše zálohové platby.
4. V případě, že zákazník nedorazí a neobsadí předem objednanou ubytovací kapacitu do 24 hodin od rezervovaného pobytu, hradí se storno poplatek ve výši 100% z výše zálohové platby a pobyt se ruší bez náhrady. Toto neplatí v případě, že zákazník o pozdějším nástupu na pobyt ubytovatele s předstihem telefonicky nebo písemně upozorní.
Další podmínky:
1. V případě zrušení pobytu, u kterého již byla provedena zálohová platba a dle storno podmínek je výše zaplacené zálohy vyšší než samotný storno poplatek, pronajímatel vrací zákazníku zpět částku převyšující částku storno poplatku na účet, ze kterého byla uhrazena zálohová platba.
2. V případě, že zákazník ze svého rozhodnutí ukončí svůj pobyt před sjednaným termínem odjezdu, nemá nárok na jakoukoliv náhradu.
Informace o zpracování osobních údajů: dokument najdete ke stažení ZDE.